در
زیر نوشته و سندی تاریخی خواهد آمد از کتاب " مغازی " یا همان "
تاریخ جنگ های محمد " به تألیف محمدبن عمر واقدی و ترجمهء جناب
آقای دامغانی .
لازم به یادآوری است که فرد مؤلف , از مورخان مشهور و صاحب نام اسلامی بوده که حتی شخصی چون "طبری" بر خان او می نشسته است .
خودتان آگاهید که مورخان فوق هیچ دشمنی ای با اسلام محمدی نداشته که عکسش بسیار انسان های صادق و مسلمان و مؤمنی بوده اند که بر شرافت و صداقت و استواری قلمشان هیچ شک و شبهه ای وارد نبوده و نیست و از حیث مقبولیت , مورد قبول شیعه و سنی بوده و می باشند.
نام سعدبن عباده که در ادامه خواهد آمد نیز از نام های شهره در بین اعراب بود که به نیک نامی معروف و درب سرایش همیشه به روی دیگران گشوده بود .
عبارت مزبور چنین است :
پیامبر اکرم "ص" گروهی از کودکان و زنان اسیر را به عثمان ابن الرحمان و عبدالله بن اف فروختند و گروهی را . . .( بگذریم و اما نکتهء اصلی و لپ مطلب همانا عبارت ذیل است )
" پیامبر گروهی دیگر از اسیران را همراه با سعدبن عباده به شام فرستادند تا آنها را بفروشد و با پول آن اسلحه و اسب بخرد "
برگرفته از المغازی، محمد بن عمر واقدی، ترجمه دکتر محمود مهدوی دامغانی، جلد 2، صفحه 395
سخن به گزافه نرفته است چو بگوییم که تنها با همین عبارت آوردهء آخری , هم تکلیف "ألله روشن است , هم تکلیف پیغمبری محمد معلوم است و هم وضعیت دین اسلام و علی الخصوص تکلیف انسانیت بطور أخص !!
براستی به همان خدای شما مسلمین سوگند که چو نیک نظر اندازی تمام استخوان های آدمی از شنیدن و متصور کردن عبارت فوق به لرزه درخواهد آمد .
شمای مسلمان , برای دمی در أندیشه شو .
برای دمی . . .
مهر تائید دیگری بر این رفتار ننگین و زشت پیامبر اسلام و پیروانش در نوشته بالا اشاره به چند نمونه از آیات ضد انسانی خواهد بود که به جایز بودن، داشتن و نگهداری عمل برده و کنیز داری در اسلام تاکید می کند و از سوی الله ( یا به واقعیت از محمّد بن عبدالله ) ارسال گردیده است! خوب توجه کنید.
بقره(221) و همانا کنیزی با ایمان بهتر از زن آزاد و مشرک است.
نسا(3) چانچه کنیزی دارید به آن اکتفا کنید.
نسا(25) پس کنیز مومنه که مالک شدید.
مومنون(6) کنیزان ملکی متصرفی را هیچ گونه ملامتی در مباشرت ( همخوابگی یا نزدیکی ) این زنان نیست.
المعارج(30) مگر بر زنان حلال و کنیزان ملکی خویش که از اعمال شهوت با آنها هیچ ملامت ندارند.
نور(31) عدم حجاب بر کنیزان ملکی خویش.
نور(32) نکاح کنیزان با بردگان.
نور(339 عدم اجبار کنیز به زنا.( اوج فساد جنسی بین تازیان و نو مسلمانان در صدر اسلام).
روم(28)عدم تساوی کنیز ملکی و یا برده در امور حقوقی و مقام با ارباب.
احزاب(50) حلال نمودن کنیزانی که خدا بر رسول حلال نموده است.
احزاب(52) مجوز الله بر رسول در محدود نمودن زنان بر خود. فقط برای کنیزی که مالک هستید.
احزاب(55) عدم حجاب زنان بر غلامان و کینزان ملکی.
لازم به یادآوری است که فرد مؤلف , از مورخان مشهور و صاحب نام اسلامی بوده که حتی شخصی چون "طبری" بر خان او می نشسته است .
خودتان آگاهید که مورخان فوق هیچ دشمنی ای با اسلام محمدی نداشته که عکسش بسیار انسان های صادق و مسلمان و مؤمنی بوده اند که بر شرافت و صداقت و استواری قلمشان هیچ شک و شبهه ای وارد نبوده و نیست و از حیث مقبولیت , مورد قبول شیعه و سنی بوده و می باشند.
نام سعدبن عباده که در ادامه خواهد آمد نیز از نام های شهره در بین اعراب بود که به نیک نامی معروف و درب سرایش همیشه به روی دیگران گشوده بود .
عبارت مزبور چنین است :
پیامبر اکرم "ص" گروهی از کودکان و زنان اسیر را به عثمان ابن الرحمان و عبدالله بن اف فروختند و گروهی را . . .( بگذریم و اما نکتهء اصلی و لپ مطلب همانا عبارت ذیل است )
" پیامبر گروهی دیگر از اسیران را همراه با سعدبن عباده به شام فرستادند تا آنها را بفروشد و با پول آن اسلحه و اسب بخرد "
برگرفته از المغازی، محمد بن عمر واقدی، ترجمه دکتر محمود مهدوی دامغانی، جلد 2، صفحه 395
سخن به گزافه نرفته است چو بگوییم که تنها با همین عبارت آوردهء آخری , هم تکلیف "ألله روشن است , هم تکلیف پیغمبری محمد معلوم است و هم وضعیت دین اسلام و علی الخصوص تکلیف انسانیت بطور أخص !!
براستی به همان خدای شما مسلمین سوگند که چو نیک نظر اندازی تمام استخوان های آدمی از شنیدن و متصور کردن عبارت فوق به لرزه درخواهد آمد .
شمای مسلمان , برای دمی در أندیشه شو .
برای دمی . . .
مهر تائید دیگری بر این رفتار ننگین و زشت پیامبر اسلام و پیروانش در نوشته بالا اشاره به چند نمونه از آیات ضد انسانی خواهد بود که به جایز بودن، داشتن و نگهداری عمل برده و کنیز داری در اسلام تاکید می کند و از سوی الله ( یا به واقعیت از محمّد بن عبدالله ) ارسال گردیده است! خوب توجه کنید.
بقره(221) و همانا کنیزی با ایمان بهتر از زن آزاد و مشرک است.
نسا(3) چانچه کنیزی دارید به آن اکتفا کنید.
نسا(25) پس کنیز مومنه که مالک شدید.
مومنون(6) کنیزان ملکی متصرفی را هیچ گونه ملامتی در مباشرت ( همخوابگی یا نزدیکی ) این زنان نیست.
المعارج(30) مگر بر زنان حلال و کنیزان ملکی خویش که از اعمال شهوت با آنها هیچ ملامت ندارند.
نور(31) عدم حجاب بر کنیزان ملکی خویش.
نور(32) نکاح کنیزان با بردگان.
نور(339 عدم اجبار کنیز به زنا.( اوج فساد جنسی بین تازیان و نو مسلمانان در صدر اسلام).
روم(28)عدم تساوی کنیز ملکی و یا برده در امور حقوقی و مقام با ارباب.
احزاب(50) حلال نمودن کنیزانی که خدا بر رسول حلال نموده است.
احزاب(52) مجوز الله بر رسول در محدود نمودن زنان بر خود. فقط برای کنیزی که مالک هستید.
احزاب(55) عدم حجاب زنان بر غلامان و کینزان ملکی.
کمی تامل کنیم و قدری تفکر
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
درود بر شما
لطفا دیدگاه خودتون رو به زبان پارسی نگارش کنید ،سپاس