دوشنبه، شهریور ۲۵

مثلث مغلطه اسلامگرایان


مثلث مغلطه اسلامگرایان = الله ، محمّد و قرآن!


آزاد اندیش : کی گفته من باید حجاب داشته باشم؟
مسلمون ها : خدا گفته.

- خدا کجا گفته؟
- تو قرآن.

- از کجا معلوم قرآن کلام خداست؟
- هست چون پیامبر گفته.

- از کجا معلوم محمد پیامبر باشه؟
- هست چون قرآن گفته.

- الان گفتی محمد قرآن رو تأیید کرده پس دیگه قرآن نمی‌تونه محمد رو تائید کنه.
- چرا می‌تونه چون کلام خداست.

- من که گفتم از کجا معلوم کلام خدا باشه؟
- منم گفتم: هست چون پیامبر گفته.

- ای بابا آخه دو تا چیز که نمی تونن هم‌ دیگر رو تأیید کنن. یه نفر سومی باید جفتشون رو تائید کنه.
- خُب خدا جفتشون رو تائید کرده دیگه.

- خدا کجا تائیدشون کرده؟
- توی قرآن دیگه.

- خُب از کجا معلوم قرآن کلام خدا باشه؟
- چقدر خنگی تو! گفتم که چون پیامبر گفته.

- بذار اصلاً یه مثال بزنم. تو پسر پدرت هستی ولی خودت نمی‌تونی این موضوع رو تأیید کنی، پدرت هم نمی‌تونه فرزند بودن تو رو تأیید کنه باید یه شخص سومی با مدرک مستقل رابطه پدر و فرزند بودن شما رو تأیید کنه مثل ثبت احوال یا آزمایش ژنتیک ... حالا بین خدا، پیامبر، و قران شخص سوم کیه؟
- خُب پیامبر.

- آفرین! حالا پیامبر باید با یه مدرکی مستقل از این دوتا، رابطه‌ی قرآن و خدا رو اثبات کنه. به من بگو پیامبر کجا و چه جوری اثبات کرده که قرآن کلام خداست؟
- خوب اول پیامبر خودش رو اثبات کرد. یعنی اثبات کرد که پیامبر است.

- کجا اثبات کرد که پیامبره؟
- تو غار حرا وقتی سوره علق نازل شد.

- خُب سوره علق چیه؟
- یکی از آیات قرآن هستش.

- از کجا معلوم این سوره از طرف خدا باشه؟
- هست دیگه چون پیامبر از غار که برگشت گفت هست.
- قبلا که گفتم پیامبر نمی‌تونه به استناد به خود قرآن وصلش کنه به خدا. منم می تونم یه چیزی بگم، بگم خدا گفته. نمیشه که.
- خُب پیامبر با معجزه٬ اثبات کرد که قرآن کلام خداست.

- آفرین! معجزه قابل قبوله. چون یه مدرک مستقل هستش و میشه با اون ادعا کرد که قرآن کلام خداست. خُب حالا معجزه پیامبر چی بود؟
- معجزه پیامبر قرآن بود.

- ای بابا! بازم که گفتی قرآن که. گفتم نمیشه به استناد به خود قرآن رابطه‌‌اش رو با خدا اثبات کرد. یه معجزه دیگه بگو.
- حرف زدن پیامبر با سوسمار.

- خب پیامبر به چه زبونی با سوسمار حرف زد؟
- به عربی.

- خُب زبان پیامبر چی بود؟
- عربی.

- خب اگه پیامبر به زبان خودش با سوسمار حرف زده که معجزه نمیشه. میشه معجزه‌ی سوسمار. چون سوسمار نمی‌تونه عربی حرف بزنه. یکی دیگه بگو.
- شق القمر، نصف کردن ماه.

- خب کجا گفته شده همچین معجزه‌ای انجام شده؟
- تو قرآن سوره‌ی قمر، آیات ۱ و ۲

- ای بابا! بازم داری وصل می‌کنی به قرآن که. گفتم که باید مدرکی خارج از قرآن بیاری.
- اصلاً می‌دونی چیه؟ تو یه کافری، تو نجسی، تو همه چیرو انکار می کنی، به خدا اعتفادی نداری، به پیامبر اعتقادی نداری، به قرآن توهین می‌کنی میگی کلام خدا نیست. دست و پای شما رو باید در خلاف جهت قطع کرد تا عبرت دیگران بشه ...

- کی گفته باید دست و پای من خلاف جهت قطع بشه؟
- خدا گفته.

- کجا گفته؟
- تو قرآن دیگه.

و این گفت و گو و شاهد گرفتن از این مثلث باطل نزدیک به 1500 سال است که ادامه دارد ...




باورمندان مذهبی آنچنان در شالوده ی باورهای اشتباه خود مصمم هستند که اگر خدائی که به آن باور دارند وجود داشته باشد و همین امروز بر آسمان ظاهر شود و با صدای خودش بگوید من خدای جهان هستم و این پیامبران را من نفرستاده ام و آنچه گفته اند از طرف خودشان بوده و بهشت و جهنمی در کار نیست و ...، می گویند:

"
این خدا نبود! این شیطان بود که خودش را به شکل خدا درآورده بود تا ما را فریب دهد."

و به ماهیتش شک می کنند که ساخت انسان های نا مسلمان بوده و حاصل تکنولوژی!

باور قفلی است زنگ زده که بر ذهن و اندیشه و خرد و منطق انسان ها زده می شود و آنها را از اندیشیدن باز می دارد و از منطق دور می سازد.


 هرکس دین اسلام و خدای آن الله و پیامبرش محمّد را نپذیرد و باور به آنها و این خرافات ساخته ذهن محمّد نداشته باشد، از دید الله یک فاسق و مفسد است و عذاب فاسقین بس سنگین است! بنابراین یا باید تسلیم این خدای گردنکش محمّد شد و یا فاسق و مرتد و کافر هستی و مجازات اینگونه انسان ها هم در تازی نامه (قرآن) از سوی الله مشخص شده است! جالبِ که بعد همین الله در همین کتاب تازی نامه با فریبکاری حرف از لااکراه فی دین میزند....




کمی تامل کنیم و قدری تفکر


هیچ نظری موجود نیست: