پنجشنبه، شهریور ۷

روسپی‌گری، تن‌فروشی و یا فحشا در جوامع اسلامی 2


متعه، صیغه، مسیار،...واژگانی اسلامی و شرعی برای رسمی کردن روسپی‌گری، تن‌فروشی و یا فحشا در جوامع اسلامی ( بخش دوم )




اکنون ببینیم خود قرآن و روایات گفته شده از پیامبر اسلام و دیگران از جمله امامان شیعه در باره متعه، صیغه، مسیار و یا ازدواج موقت چه گونه است.

الله در قرآن و در آیه زیر عملا حکم متعه و یا صیغه برای پیروان خود را صادر کرده است. طبق آیه 24 سوره نساء مردان مسلمان موظف به پراخت وجه و یا مبلغی به زنان و زنان نیز در ازای دریافت مبلغی که تعیین شده است به ارائه سکس و همخوابی (روسپیگری) ملزم شده اند!

سوره نساء آیه 24
مهر و کابین آن زنان را که از آنان بهره مند شده اید به عنوان واجب بپردازید!

از نظر سنت و روایت به چند نمونه که متعه و یا صیغه را تائید کرده است، اشاره می گردد.

پیامبر اسلام می گوید:
هر کس یک بار در زندگی خود متعه کند، درجه‌اش به مانند درجه حسن مجتبی خواهد بود و هر کس دوبار متعه کند، درجه‌اش به مانند حسین سید الشهداء‌ خواهد بود و هر کس سه بار این کار را انجام دهد،به درجة علی مرتضی نائل می‌آید و هر کس چهار بار متعه بگیرد، درجه‌اش همانند من خواهد بود.
لئالی الاخبار ،جلد 3 ص243

امام صادق می گوید: کسی که قائل به حلال بودن متعه نباشد، از شیعیان ما نیست.
لئالی الاخبار ،جلد 3 ص 8

امام باقر می گوید: "رسول الله با زن آزادی ازدواج موقت کرد، بعضی از زنان حضرت از ماجرا با خبر شدند و تهمت فحشا به حضرت زدند، حضرت فرمود: " این ازدواج موقت است. این امر را پنهان کنید، ولی بعضی از زنان از این موضوع با خبر شدند.
وسائل الشيعة، ج 21، ص 10، ح 26377

و همچنین آمده است که امام علی با زنی از قبیله بنی نهشل در کوفه ازدواج موقت کرد.
وسائل الشیعه، ج 21، ص 10

حر عاملی در کتاب وسائل الشیعه می‌گوید که اگر مردی دارای کنیزی باشد می‌تواند این کنیز را برای سکس در اختیار برادر قرار دهد....!
او می‌گوید برای کسی که فروش او آزاد است فرجش ( آلت جنسی زن ) هم آزاد است....!
وسائل الشیعه . حدیث 26702

اکنون به چند نمونه دیگر در باب متعه و یا صیغه در کتب اهل سنت نگاه کنید.

احمدبن حنبل روايتي با سند نقل می کند كه ابن عباس گفت : محمد پيامبر متعه فرمود.

عروة بن زبير گفت : ابوبكر و عمر از متعه نهي كرده اند . ابن عباس گفت : من می گویم : پيامبر چنين فرمود ، او می گوید : ابوبكر و عمر نهي كرده اند !
مسند احمد بن حنبل ، ج1 ، ص337

ذهبي نيز به سند خود حديث فوق را از ابن عباس نقل كرده است.
سير اعلام النبلاء ، ج15 ، ص243

جابر بن عبداللَّه انصاري گويد : منادي پيامبر بيرون آمد و گفت : پيامبر به شما اجازه داده اند كه متعه و ازدواج موقّت كنيد.
صحيح مسلم ، كتابالنكاح ، باب3 بابنكاحالمتعة ، ح13 و 14 ، ج3 ، ص193

فخر رازي می گوید : علما در اين سخن اتفاق دارند ، كه متعه در صدر اسلام مباح بوده است.
تفسير فخر رازي ، ج10 ، ص49

باز در همان منبع آمده است: ... امّت اجماع كرده اند ، كه نكاح متعه در اسلام جايز بوده و هيچ كس در اين مسأله مخالفتي نكرده است.
تفسير فخر رازي ، ج10 ، ص52 

با توجه به مواردی که در بالا آورده شد نتیجه می گیریم که اسلام عملا تنها دینی است که خرید سکس از زنان را برای مردان مسلمان آزاد و بلامانع می داند! و اسلام تنها دینی است که از به فحشا کشاندن زنان مسلمان و غیر مسلمان ابائی هم ندارد!
این دینیست که در آن حرف از اخلاق اسلامی بسیار می زنند و این به روسپیگری کشاندن زنان برای لذت بردن مردان مسلمان تحت عنوان متعه، صیغه، مسیار،... نمونه ای از همین اخلاق و تربیت اسلامی است. اینطور نیست؟
جالب اینجاست که پیروان این دین با بی شرمی تمام روابط جنسی مردم جوامع دیگر را زیر سوال می برند و آنان را به بی بند و باری های جنسی محکوم می کنند!

از نظر آنها روابط آزاد و مورد قبول زن و مرد با یکدیگر که فقط برای ارضای جنسی است، کاری زشت و غیر اخلاقی است اما پیروی از احکام دینی اسلام را که لذت بردن مردان مسلمان از زنان در قبال پرداخت پول را می پذیرد، درست، اخلاقی و شرعی می داند و با تن فروشی زنان مسلمان تحت عنوان واژگان اسلامی و فریب دهنده متعه، صیغه، مسیار و یا هر واژه دیگری، از نظر اخلاقی هیچ مشکلی ندارند و تازه آنرا امری الهی و ملکوتی برای داشتن یک جامعه سالم بشری می دانند!

در اینجا باید نکته ای دیگری را به این اخلاق اسلامی یعنی روسپیگری یا متعه و صیغه اضافه کرد که خود ننگی دیگر بر چهره این آئین اهریمنی است و آن کنیز بازی، ازدواج با دختران خرد سال و پسرک بازی ( بچه بازی یا لواط ) می باشد، امری طبیعی که در جوامع اسلامی بویژه در کشور های حوزه خلیج فارس و کشور های اسلامی همسایه با ایران از جمله افغانستان و پاکستان رواج بسیار دارد. و این دقیقا همان سنت پیامبر اسلام است که با دخترکی شش ساله ازدواج کرد و در 9 سالگی و یا کمتر ( اگر بر اساس ماه های قمری محاسبه شود.) با این دخترک همبستر شد!
و خمینی تا آنجا پیش رفت که حتی لمس کردن کودک نوزاد را هم برای بهره کشی جنسی مجاز دانسته است؟


در اینجا پرسش هایی از این پیروان متعصب و با ایمان مسلمان دارم. بويژه مورد خطاب من زنان مسلمان هستند.

آیا این دین و آئین که می گوید کاملترین است (!) بزرگترین دشمن اخلاق در جوامع بشری بشمار نمی آید؟

آیا این دین و آئين عملا و قانونا زن و کودکان را وسیله و ابزار شهوت رانی مردان مسلمان قرار نداده است؟

آیا شریعتمداران دین اسلام همانند پااندازان حرفه ای در سراسر جهان این فاحشه خانه گسترده و پر رونق جهان اسلام را با نام هائی همانند متعه، صیغه، مسیار،... مدیریت و سازماندهی نمی کنند و از این راه ثروت های هنگفتی را به جیب خود سرازیر نمی نمایند؟

آیا پیروی از یک چنین دین و آئین دون مایه، دون نگر و غیر اخلاقی خود نوعی فاحشگی مغزی برای پیروان آن بحساب نمی آید؟

آیا زمان بیداری فرا نرسیده است؟

قضاوت درباره این نوشته و پرسش های در پی آن با شما مخاطبان این متن خواهد بود.






کمی تامل کنیم و قدری تفکر


هیچ نظری موجود نیست: