سه‌شنبه، مرداد ۲۹

به مناسبت تولد فاطمه زهرا و مظلومیت واقعی او


واقعا دل هر انسان با درک و با شعوری به درد می آید که دختر بچه ای 9 ساله بجای بازی با عروسک هایش می بایست خواسته های جنسی مردی بزرگسال را برآورده کند. فاطمه 9 سال در خانه پدر مادری که محققان تردید دارند که والدین واقعی او باشند زندگی کرد و 9 سال دیگر زندگی اش را در خانه امام علی مشغول ارائه سکس به علی و زاییدن بچه و بزرگ کردن آنان بود بطوری که هر یک سال و هشت ماه فرزندی بدنیا آورده است.

فرض کنید پسر بچه خردسالی هست که روزانه با دختر بچه هم سن و سال همسایه خود بازی می کند. پدر این پسر بچه که به منزل می آید با دیدن این دختر بچه خردسال دچار تحریکات جنسی می شود و هوس ازدواج ( در اصل سکس ) با این دختر بچه را در سر می پروراند. بطور حتم شما چنین شخصی را یک انسان متعادل نمی دانید زیرا فقط یک بیمار روحی با علائم خطر ناک می تواند چنین خواسته ای داشته باشد.

اگر تعجب می کنید باید بگویم که متاسفانه امام اول شیعیان که رحمتی از جانب الله بر عالمیان است درست سه روز بعد از مرگ فاطمه با دختر بچه ای بنام امامه که همبازی حسین پسرش بوده است ازدواج کرده است تا نشان دهد نه تنها در طول زندگی با فاطمه بلکه حتی پس از مرگ او هم ارزشی به او و زنان دیگر قائل نبوده است و برآوردن نیازهای جنسی و مادی در کنار قتل و غارت از اولویت های زندگی او بوده است.

فاطمه جان تولدت مبارک




منابع از کتاب آل دالفک برگ 257؛ دفتر تاریخ آل محمد نوشته پژوهشگر و مورخ نامدار ترک زندگنه زورلی قاضی بهلول بهجت افندی برگردان ادیب میرزا مهدی برگ 205- مجمع الزواید پوشینه نهم برگ 255- دفتر زنان پیغمبر اسلام نوشته عمادزاده که می نویسد امامه آنچنان خردسال بود که با خاک بازی میکرد.



کمی تامل کنیم و قدری تفکر

هیچ نظری موجود نیست: