دوشنبه، مرداد ۲۸

اسلام، دین تجاوز جنسی به کودکان


اسلام، دینی که تجاوز جنسی به کودکان را برای مردان مسلمان شرعی و جایز می داند!

فیهان قمدی، واعظ مشهور سعودی پس از شکنجه و تجاوز به دختر 5 ساله اش »» لاما قمدی «« که منجر به پارگی دستگاه تناسلی این دختر بچه از جمله مقعد و شکستگی لگن، دنده و بازو شده بود، باعث مرگ این دختر 5 ساله گردید.
این واعظ سعودی پس از بازداشت و سپری کردن مدتی کوتاه، آن هم فقط چند ماه در زندان و پرداخت دیه (خون بهاء ) به مادر این دختر که همسر خود اوست بر طبق قوانین شرع اسلام در عربستان سعودی تبرئه و آزاد گردید!


طبق گزارشات پزشکی لاما قمدی در اثر شدت جراحات وارده از جمله شکستگی جمجمه، دنده ها، بازوی چپ، سوختگی و کبودی بیش از حد، پارگی آلت تناسلی و پارگی مقعد که باعث خونریزی شده از پا در آمده و کشته شده.

پدرش( عامل جنایت )، واعظ مشهور اسلامی است که بارها در تلویزیون عربستان سعودی برنامه اجرا کرده است، ولی با وجود اقرار به استفاده از طناب و ساقه نی برای ایجاد جراحت بر بدن دختر بچه، تنها چند ماه در زندان ماند.
یکی از کارکنان بیمارستانی که لاما به آنجا انتقال پیدا کرده بود تایید کرد که پشت دخترک شکسته و به او تجاوز شده بود و سپس جای جراحات را سوزانده بودند.
ولی به جای آنکه مجازات یک همچین جنایت هولناکی مرگ ویا حبس ابد باشد، قاضی دیه ای به مبلغ ۵۰،۰۰۰ دلار برای وی در نظر گرفت و عامل جنایت را آزاد کرد تا باز هم به بچه های بیشتری  تجاوز کند.

با این خبر که در جهان منتشر گردید ننگی دیگر بر دامن خون آلود اسلام ناب محمّدی نشست و به ثبت رسید. تا چهره واقعی این دین اهریمنی با قوانین ضد بشری و صدر اسلامیش را دوباره به جهانیان نشان دهد.

وقتی یک پیامبر با سنی بالای 50 سال با دختر بچه 6 ساله ازدواج کند و در سن 54 سالگی با دخترک خردسال که زیر 9 سال دارد همبستر شود، پیرو اهل تسنن او هم که این واعظ مشهور سعودی باشد، به خود اجازه خواهد داد که با دختر 5 ساله آن هم دختر خودش همبستر شده و به این کودک بی شرمانه تجاوز نماید. پس جای تعجبی نخواهد بود اگر بگوئیم از چنان پیامبر کودک آزار و پدوفیلی چنین پیرو مسلمان بیمار و هیولائی هم ساخته خواهد شد.

این عمل زشت و غیر انسانی همبستر شدن با کودکان در فرقه شیعه هم با استفاده از سنت پیامبر و قوانین شرع اسلام از زبان و قلم مراجع تقلید آن همانند خمینی، مکارم شیرازی، سیستانی، تبریزی و خوئی جاریست.(به توضیح المسائل مرجع در صفحه 404 رجوع شود).

برای نمونه خمینی در کتاب تحریر الوسیله مینویسد:
»
كسيكه زوجه اى كمتر از نه سال دارد وطى ( داخل کردن آلت به اندام جنسی دختر ) او براى وى جايز نيست چه اينكه زوجه دائمى باشد، و چه منقطع ، و اما ساير كام گيري ها از قبيل لمس با شهوت و آغوش گرفتن و تفخيذ ( وارد کردن آلت میان ران های دختر ) اشكال ندارد هر چند شيرخواره باشد. «

یک مرد می تواند از یک زن در هر سنی‌ حتی نوزاد چند ماهه لذت جنسی‌ ببرد. فقط حق دخول آلت خود را به آلت نوزاد دختر را ندارد. و اگر دخول کرد و آلت نوزاد دختر را از بین برد مسول نفقه آن نوزاد در همه عمر می باشد. اما ازدواج آنان فسخ می شود. همچنین آن مرد حق ندارد با خواهران آن نوزاد دختر هم ازدواج کند.

خمینی نماینده اسلام
توضیح المسائل، چاپ چهارم، شهر قم سال چاپ ۱۹۹۰


خمینی ازدواج با دختر زیر 9 سال را جائز دانسته و تنها دخول را تا قبل از 9 سالگی منع کرده است امّا لب گیری و دست مالی کردن از نگاه شهوت و دیگر کارها را بدون اشکال دانسته است حتی با بچه شیرخواره ! خمینی هم همانند همین واعظ سعودی و سایر مسلمانان این طرز فکر را از پیامبر اسلام آموخته است زیرا وی نیز این چنین بود پس آرمان های شریعت مداران و سایر مردان مسلمان همان آرمان اسلامی است که محمد با عایشه 6 ساله کام گیری می کرد تا در 9 سالگی که با او همبستر شد!


آیا این همان اسلام واقعی نیست که قرآن، قوانین شرعی و سنت پیامبرش الگوی رفتاری پیروانش شده است؟
آیا این همان دین و آئینی است که می خواهد با احکام و قوانین شرعیش از لابلای قرآن و سنت پیامبرش در قرن 21 از هزاره سوم تمدن بشری حقوق انسان دوستانه و عدالت جویانه ای را برای بشریت برقرار کند؟


برای بیداری و فرار از سیاه چال تله خرافات دینی هرگز دیر نیست، هرگز.


کمی تامل کنیم وقدری تفکر


هیچ نظری موجود نیست: