جمعه، شهریور ۱

آیا انجیل و تورات کتاب آسمانی هست ؟؟؟؟


یکی از گاف های کتاب قرآن، موضوع دید این کتاب نسبت به دو کتاب انجیل و تورات است. در کتاب قرآن بارها از این دو کتاب به عنوان کتاب هایی یاد شده که از طرف خدا نازل شده اند!!!

این در حالیست که مسیحیان دنیا اصلا ادعای نزول آسمانی انجیل را قبول ندارند. کتاب های انجیل همگی نوشته ی حواریون و یا شاگردان آنهاست که حدود 200 سال بعد از مرگ عیسی از خاطرات و دستورات عیسی با حواریون و مردم آن زمان نوشته و جمع آوری شده اند. و این ادعا که اصولا عیسی مسیح شخصا کتابی داشته است یک ادعا از سر عدم شناخت تاریخ دین مسیحیت است.

کتاب تورات هم کتابیست که علاوه بر داشتن داستان زندگی موسی ، داستان مراسم خاک سپاری وی و بسیاری از پادشاهان بنی اسرائیل که بعد از موسی زندگی می کرده اند را هم در خود دارد. حال آیا می توان گفت تورات کتابی نوشته شده توسط موسی است و یا در زمان موسی نازل شده ؟!! ( البته هیچ سند تاریخی در دنیا دال بر وجود شخصی بنام موسی پیدا نشده یعنی وجود واقعی ندارد )

فرافکنی های قرآن راجب ادیان دیگر تا آنجا پیش می رود که در قرآن ادعا می شود عیسی در گهواره صحبت می کرده است. حال آنکه این ادعا در هیچ کجای انجیل نیامده. نه عیسی و نه مریم و نه حواریون و نه نزدیکان عیسی و نه بزرگان دین مسیح و نه کسانی که با عیسی زندگی کرده اند هیچ کدام چنین ادعایی نکرده اند و به آن باور ندارند...

-----------------------------
ما تورات را فرستادیم که در آن هدایت و روشنایی است....انجیل را نیز به او دادیم (سوره مائده آیات 44 تا 46 )


کمی تامل کنیم و قدری تفکر


هیچ نظری موجود نیست: