پنجشنبه، شهریور ۱۴

فیلم پورن با حضور نعیما طاهری، نتیجه دختری خمینی !!!


اگر روزی فیلم پورنی یا سکسی دیدید که نعیما طاهری، نتیجهء دختری آخوندخمینی هنرپیشه اول آن بود، هیچ تعجب نکنید:



مرگ خوبه اما برای همسایه

این نتیجه ای است که نتیجهء آن رهبر شارلاتان (خمینی معلون) در رابطه با آرمان های آن محمد شیاد و دروغگو برای ما به ارمغان آورده است.

تصاویر بالا -سمت راست- نمایش دهنده پاس داشت آرمان های خمینی از نحوه پوشش نعیما طاهری، نتیجهء دختری خمینی در کانادا است در حالی که دختران پاک این سرزمین را به جرم بدحجابی یا عقب رفتن حجاب یا تنگ بودن مانتو یا داشتن کمی آرایش دستگیر می کنند و انواع تهمت ها و رکیک ترین فحاشی ها را نثارشان می کنند و برخی از آنان پس از دستگیری مورد تجاوز نیروهای مخلص بسیج قرار می گیرند

توضیح:
الناز بابازاده - عکس بالا سمت چپ-  دختری 26 ساله ساکن تبریز بود که به جرم بد حجابی توسط نیروهای مخلص بسیج دستگیر گردید و پس از تعرض و تجاوز توسط ایشان، با شلیک گلوله توسط فرزندان یکی سرداران پاسدار کشته شد.





آیا این آرمان های خمینی فقط برای این ملت بدبخت بود !!!؟

آیا آرمان های خمینی این بود که نتیجه اش، نعیما طاهری، در خارج از کشور این چنین عریان نمایی کند !!؟

آیا دختری در داخل ایران جرات دارد که این چنین لباس بپوشد و بیرون بیاید و گشت ارشاد کاری به پوشش اون دختر نداشته باشد یا گیر بهش ندهند !!؟

دقیقا در زمانی که دختران ملت ایران را فقط به خاطر کمی عقب رفتن حجابشان به خاطر گرمای فوق العاده هوا، دستگیر می کنند و جریمه می کنند و گاهی شلاق می زنند، نعیما طاهری، نتیجهء خمینی با کفشی پاشنه بلند و بدون جوراب و شلواری تنگ و اندامی و لباسی آستین کوتاه که از آرنج به بعد توری هست و سفیدی دستان بلورینش را تا آرنج نمایان می کند و روسری ای که فقط برای خالی نبودن عریضه بر سرش گذاشته، بدون پوشیدن هیچ نوع دامن، مانتو و یا چادری، با پول این ملت بدبخت و فلک زده در ایالت اونتاریو کانادا به عشق و حال و تفریح می پردازد.





مادرش هم، نعیمه اشراقی، از این طرف سعی می کند که موضوع را با فتوشاپ تا حد ممکن ماست مالی کند. هر چه که باشد، خون کثیف خمینی در رگ هایش جاری است و باید که به نوعی آن را نشان دهد !!!

این دختر، نتیجهء (دختر نوه) همان رهبر جهان اسلامی است که تفخیذ ( وارد کردن آلت میان ران های دختر بچه و دستمالی اندام های جنسی برای لذت) و سکس با نوزاد و کودک شیرخوار را جایز دانسته به شرطی که آلت جنسی عقب و جلوی آن طفل یکی یا پارگی داخلی نگردد. کسی چه می داند که آیا در زمان شیرخوارگی آیا خودش و یا مادرش هم از جانب آن امام عظمی مورد عنایت قرار گرفته اند یا نه !!!؟ 




ناشی‌گری‌ نعیمه اشراقی در انتشار عکس «فتوشاپی» دخترش


نعیمه اشراقی، آخوند خمینی، به مناسبت آن چه «کسب مقام اول در مسابقه OCE ایالت انتاریو کانادا» توسط دخترش اعلام کرده، عکس وی را به صورت دستکاری شده و با حجاب بیشتر در فیس‌بوک منتشر کرد.



نعیمه اشراقی امروز در صفحه فیس بوک خود با انتشار عکسی نوشت: «نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت اونتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل

با بررسی موضوع مشخص شد که جایزه ی تیمی که اول شده (شامل دختر نعیمه اشراقی یکی از اعضای گروه) مربوط به یک مسابقه فیلم دانشجویی آن هم فقط در منطقه اونتاریو است! این مسابقه فیلم دانشجوئی هر سال در حاشیه یک کنفرانس برگزار می شود و در آن از دانشجویان منطقه اونتاریو خواسته می شود که یک فیلم ویدوئی سه دقیقه ای درباره ابداعاتی که به ذهنشان می رسد، بسازند. سپس از بین تیم های که فیلم هایشان را به این مسابقه دانشجوئی فرستاده اند، سه تیم اول انتخاب می شوند. یعنی چیزی در حدود شاگرد اول کلاس پنجم ابتدائی!!



این اعلام از طرف نعیمه اشراقی که در صفحه فیس بوکش منتشر کرده بود دروغی بیش نبود : «نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت اونتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل
و همین طور این ادعای امروزش : نعیما, دختر دلبندم، کسب مقام اول مرکز نخبگان ایالت اونتاریو کانادا را به تو تبریک می گویم.

توهم و خوش خیالی و مردم فریبی هم اندازه ای دارد!! چرا فکر کرده اید که مخاطبین شما هم آدم های احمقی مثل خودتان و پدر بزرگ احمقتان می باشند؟؟!!


اما عکسی که نعیمه اشراقی از دخترش در این پست فیس‌بوکی منتشر کرده، برای حجاب «کامل‌تر»، به صورت ناشی گرانه‌ای دستکاری شده است. با کمی تغییر در میزان تیرگی و روشنی عکس سانسور شده، می‌توان آثار فتوشاپ را کاملا مشاهده کرد.




 این در حالی است که وی کامنت‌هایی را که این موضوع را افشا می‌کند، سانسور می‌کند.

 
یکی از کامنت‌ها این بود: «سرکار خانم، همه داعیه روشن‌فکری شما به همین دست بردن در عکس و پاک کردن کامنت‌ها ختم می‌شود؟»

 
نعیمه اشراقی نوه آخوند خمینی، خواهر زن آخوند محمدرضا خاتمی، و عروس آخوند طاهری است.

وی به تازگی سخنانی از هاشمی رفسنجانی مبنی بر نقش داشتن بشار اسد در حملات شیمیایی اخیر دمشق در صفحه فیس بوک خود نقل کرد که مجبور شد پس از مدتی آن را تکذیب کند.


عکس سانسور نشده




عده ای از دوستان گمان می کنند که ما به حجاب یا مدل لباس پوشیدن این تحفه ی خمینی جلاد کار داریم.
نه عزیز جان مساله ریا کاری و دو رو بودن خاندان کثیف خمینی و آقازاده های مفت خور آخوند هست که دهان همه رو با اسلام و قرآن از پیر و جوانان گرفته تا بچه و مرد و زن سرویس کردن و برای کم تر از حجاب این نوه گوساله همه جوره به مردم توهین می کنند بعد خانواده آشغال و عوضی‌ خودشون هر غلطی می خواهند می کنند!

آنهایی که خودشون رو برای این خانم جر میدن و دم از آزادی و حق انتخاب پوشش می‌زنند اگر از اصلاح طلبان فریب کار نباشند حتما خیلی احمقند و نمی بینند بابا بزرگ دیوث همین خانم وقتی‌ میرن رو منبر هر گهی که دلشون می‌خواد می خورند و علنن به مردم به خاطر نداشتن چادر و آرایش کردن فحاشی و توهین می کنند.

همین ۳ماه پیش بود مارمولک جنایتکار امام جمعه انار می گفت: همسر زنی‌ که آرایش کنه دیوث هست بعد یکسری دارند از این نوادگان بی‌ پدر و مادر دزد و قاتل حمایت می‌کنند

اگر ایرانی‌ هستید و شرف دارید برید این حرف } آزادی و حق انتخاب پوشش } رو به کسی‌ بزنید که از این تفکر قرون وسطایی حمایت می‌کنه و عکس دخترش رو فتو شاپ می‌کنه !!! و به مردمی که بهشون اعتراض دارن فحاشی می کنند و القابی که برای خودشون هست رو نثار دیگران می کنند.




وقاحت می‌خواد که بگی‌ اینها مجبورن چون از طرف حکومت تحت فشارن اون هم چه حکومتی!! حکومتی که همین‌ها در اون حکومت می کنند برید خجالت بکشید اگر مزدورید که هیچ اگر نه که زبان به کام گیرید و حماقت خود را فریاد نزنید !




کمی تامل کنیم و قدری تفکر

۳ نظر:

ناشناس گفت...

گو نخور کونده عالم گاییدنت پول ندادن که یا خیلی حقوق بالایی میگیری که دهنت رو مثل کونت وا میکنی هر چی می نویسی.
بدبخت مثل تو تو ایران خیلی زیاده.

ناشناس گفت...

کسی تو ایران همچین غلطی نمیتونه بکنه....کمی تفکر کنیم وقدری تامل...
زر یامفتی میزنی که هرکی ببینه خنده ش میگیره....امثال شما فاحشه هااا تو ایرا نمیذارین کسی نفس بکشه...کارتون همینه برین دنبال ضعف این و اون بگردین....بیکارای بدبخت

ناشناس گفت...

ایران که جای پاهاشون مونده موقع ریدن ،،رفتن کانادا هم تر بزنن