جمعه، شهریور ۱۵

بیماران روانی و جنسی حاکم بر ایران


زنان ما برای رسیدن به آزادی و برابری با مردان راهی جز به چالش کشیدن دین اسلام و نقد همه گیر آن ندارند، تمام قوانین اسلام بر مبنای مرد سالاری بنا نهاده شده است، البته دلیلش هم روشن است؛ در آن زمان این مردان بودند که باعث پیشرفت اسلام از طریق جهاد شدند، اسلام برای زنان تنها برای لذت بردن جنسی مرد و نقش پرورش دهنده بچه و در بهترین حالت مدیر خانه را در نظر گرفته و معتقد است که زن توانانی اداره‌ی جامعه را ندارد زیرا بر طبق جمله‌ی صریح قرآن مردان بر زنان برتری دارند:

مردان قیم زنانند به دليل آنكه الله برخى از ايشان را بر برخى برترى داده و به دليل آنكه از اموالشان نفقه می‌دهند، پس زنان درستكار فرمانبردار (شوهر) هستند به پاس آنچه الله حفظ كرده اسرار را حفظ می كنند و زنانى را كه از نافرمانى آنان بيم داريد پندشان دهيد و در خوابگاهها از ايشان دورى كنيد و و آنها را کتک بزنید، پس اگر شما را اطاعت كردند بر آنها هيچ مجوييد كه الله والاى بزرگ است. (نساء/34) 




این بیماران روانی و جنسی بر مملکت شما حکومت می کنند و سرنوشت فرهنگ و اخلاق و آموزش فرزندان شما را این وحشی های پست نادان تعیین می کنند. نفرت انگیز است حکومت توحش روحانیت شیعه در ایران. اگر کشور شما در اشغال بیگانگان بود بهتر از این بود که سرنوشت شما و آیندگان کشور شما به چنگ این نادان های مریض بیفتد. فاجعه است. به آن عادت نکنید. به انسانیت خودتان رحم کنید.




کمی تامل کنیم و قدری تفکر

هیچ نظری موجود نیست: