سه‌شنبه، شهریور ۲۶

خود باخته گان نادان و فریب دهنده گان معلون



کسانی که می گویند روشنگر اسلامی یا متفکر دینی . شاید بهتر باشد که بگویند، خود باخته گان بی خرد و فریب دهنده گان ملعون هزاران هزار جوان ایرانی. ما چیزی بنام روشنگری اسلامی و مسلمان روشنگر اصلاح طلب دینی و اسلامی، و اسلام با بینش مدرن و پیشرفته یا (دسته اول و دسته دوم) نداریم.
مگر نه اینکه دستورات قرآنی و اسلامی، سند و مدرک سخن الله است؟
مگر نه اینکه گفته می شود حتی محمّد هم در قرآن دست نبرده و مستقیما از آسمان به بیابان حجاز (عربستان سعودی کنونی) از سوی جبرئیل برای او فرستاده شده و آیات این کتاب همیشگی و ابدی است؟
مگر نه اینکه از دید مسلمین قرآن حکم قانون اساسی حکومت اسلامی و آنان را دارد و دست کاری و ورود به قرآن با دیدگاه و خواسته فردی کفر است؟

پس بنابر این آیات الله با شمشیر تیز محمّد و پیروانش همان اسلامی است که کشتن، گردن زدن، برده داری، تجاوز، غنیمت گرفتن،،،، را با مژده گانی بهشت و ۷۲ حوری باکره به مسلمانان سفارش و وعده می دهد. کسانی که به الله و رسول او کفر ورزند و به غیر از اسلام دینی دیگر بر گزینند از آنان پذیرفته نخواهد شد و در روز قیامت در آتش جهنم جای دارند.

اسلام راستین را باید در آیات و دستورات الله برای کشتار دگراندیشان و تجاوز به حقوق دگر اندیشی آنان پیدا کرد. برای مثال فقط به یک نمونه از اینگونه آیات خصمانه، ابله هانه و وحشیانه در قرآن بسنده می شود که مشت نمونه ای از خروار است. این الله در آیه 4 از سوره محمّد از یک سو مومنان را برتر و بر حق می داند چون فقط از دستورات او پیروی می کنند و از سوی دیگر از همین مومنان چشم بسته و بر حقش برای کشتن و اسیر کردن دگر اندیشان می خواهد سود ببرد! بعد هم با وقاحت هر چه تمام تر می گوید: اگر خودش می خواست با دست خود هلاکشان می کرد امّا خواست که پیروانش اینکار را بکنند تا مورد آزمایش و راست آزمایی قرار گیرند! یعنی این الله قادر و دانا از قبل نمی دانسته کدام یک از بندگان مومنش پیرو واقعی او هستند و کدام نیستند! در همین یک آیه اوج پستی، دروغگویی، حیله گری و خون آشامی در این اللهِ محمّد همچون روز روشن نمایان و آشکار است.

سوره محمد آیه ۴
»
اى مؤمنان ، اکنون که دريافتيد شما بر حقّيد و کافران بر باطل ، هنگامى که در ميدان کارزار با کافران رو به رو شديد ، گردن هايشان را بزنيد ، تا آن گاه که از آنان بسيار کُشتيد و بر ايشان چيره گشتيد ، آنان را به اسارت بگيريد و بندها را محکم کنيد . پس از آن يا بر آنان منّت نهيد و رهايشان سازيد و يا با گرفتن جزیه آزادشان کنيد . شما بايد به کارزار ادامه دهيد تا آن گاه که جنگ پايان پذيرد و جنگجويان سلاح هاى خود را بر زمين نهند . اين است حکم خدا . اگر خدا مى خواست خود از آنان انتقام مى گرفت و هلاکشان مى ساخت ، ولى فرمان جهاد داد تا شما را به وسيله يکديگر بيازمايد . و کسانى که در راه خدا کشته شده اند ، خدا هرگز کارهاى نيکشان را تباه و بى اثر نخواهد کرد. «


همه این انتقام گیری های اللهِ محمّد برای دگراندیشی و دگراندیش بودن است.
حالا خودت بگو، کجای اسلام و قرآن را می خواهی روشن کنی ؟ دیگه از این تاریک تر نمیشه ،،، به امید بیداری .



کمی تامل کنیم و قدری تفکر

هیچ نظری موجود نیست: