دوشنبه، شهریور ۱۱

دعوت به اتحاد علیه این دین فاشیستی و ضد انسان


درست است که از دیدگاه عقل و منطق و انسانیت، تمامی ادیان باطل هستند اما برابر دانستن تمامی ادیان با یکدیگر در زیانی که آنها به اجتماع می رسانند و میزان خشونت، خرافات، زن ستیزی و انسان ستیزی آنها هرگز با یکدیگر برابر نیست.

با نگاهی سریع به اتفاقاتی که در جهان می افتد می توان به سادگی دریافت که اسلام مشکل ساز ترین دین است و تنها دینی است که در قرن 21 ام انسان ها را برای الله میکشد ( یعنی حق زندگی به انسان ها خارج از اسلام یا در دین دیگری غیر اسلام را نمی دهد یا آن کسانی که از دین اسلام خارج شده را ناپاک و پلید خطاب کرده و خون ریختن آنان را حلال می دانند و کشتن آنها را بر هر مسلمان واجب می دانند) کدام دین است که طرفدارانش به خاطر آن اینگونه سر انسان ها را از تنشان جدا کنند؟ و یا انسانی را در زمین چال کرده و وی را سنگسار کنند؟

بنابر این وب راه سعادت از تمامی انسان ها از هر رنگ و دین و باور و نژادی دعوت می کند که علیه این دین اهریمنی، فاشیستی و انسان ستیز با یکدیگر بدون توجه به اختلافات فلسفی و سیاسی خود متحد شوند و آنرا با یاری یکدیگر بر بیاندازند. زیرا اسلام دشمن تمامی انسان ها حتی خود مسلمانان است و برای هیچ دگر اندیشی یا آزاد اندیشی حق حیات برابر قائل نیست.





کمی تامل کنیم و قدری تفکر

هیچ نظری موجود نیست: