سه‌شنبه، شهریور ۵

مشروعیت خود با سیاه نمایی دیگران


در تمام دنیا ، هر حکومت ، دولت ، مذهب و شخصی که به قدرت می رسد تلاش می کند برای تثبیت مشروعیت و بر حق بودنش ، حکومت ها و دولت ها و مذهب ها و اشخاص قبل از خودش را سیاه جلوه دهد.
این امر برای این است که به دیگران بگوید : اگر من بدی هایی هم دارم اما نسبت به قبلی ها بهتر و بر حق ترم.....
-----------------------------------------

مثلا جمهوری اسلامی ایران برای اینکه به خود مشروعیت بدهد ، با تمام ابزاری که دارد ، از جمله رسانه ها و کتاب های درسی و... سعی دارد حکومت شاه را بسیار سیاه نمایی کند تا بگوید اگر امروز در ایران من حاکم هستم باید سپاسگزار باشید که در دوران سیاه قبل نیستید!!!
------------------------------------------

دین اسلام و بزرگان و هواداران آن هم همیشه سعی داشته اند هرچه قبل از اسلام بوده را باطل و سیاه جلوه دهند. مسلمانان همواره از دوران پیش از اسلام به عنوان دوران جاهلی نام می برند و با ساخت دروغ هایی که در عمل امکان اجرا شدن ندارد نظیر زنده به گور کردن دختران ، همواره تلاش کرده بگویند با آمدن اسلام ، تمدن بشر شکوفا شد !!!
عربستان جاهلی همان عربستانی که در آن خدیجه به عنوان یک زن ، از ثروتمندان و با نفوذ ترین افرادش بود. همان کشوری که روزگاری ملکه زن (سبا) داشت. مردم جاهلی از نظر اسلام همان مردمی بودند که همواره به وفای به عهد و طبع شعر سرایی شهره بودند.
--------------------------------------------

مسلمانها همچنین برای توجیه حمله اعراب مسلمان به ایران دروغ هایی را مطرح کرده اند که ایرانی ها پیش از اسلام بی فرهنگ بودند و با خواهران خود همبستر می شدند !!! و با آمدن اسلام تمدن به این سرزمین آمد !
یکی نیست به اینها بگوید ، همین بس که ما ایرانی ها تمدن 7000 هزار ساله داشتیم. قرن ها پیش برای اولین بار منشور حقوق بشر را داشتیم. بنا به کتیبه های به جای مانده زنان و مردان کارگر دستمزد برابر داشتند. ما مجلس مشورتی بهارستان را داشتیم...
از فرهنگ بالای ایرانی و همزیستی مسالمت آمیز عقاید در ایران باستان همین بس که در کتاب مقدس یهودیان ، از پادشاهان ایرانی به دلیل پناه دادن اعطای اجازه زندگی و آزادی دین به مهاجران یهودی ، تجلیل به عمل آمده...

ما فرهنگ نداشتیم ؟!!
مردان ما با خواهران خود همبستر می شدند ؟!!
چه کسی بود که با دختر 9 ساله همخواب شد ؟؟؟؟
ما فرهنگ نداشتیم ؟!!





 کمی تامل کنیم و قدری تفکر

هیچ نظری موجود نیست: