پنجشنبه، مرداد ۲۴

آن مذهبى كه جنگ درش نيست ، ناقص اسـت


تفنگ ها و قمه هایتان را به دور بریزید...
سالها برای مبارزه با آپارتاید ، اسلحه در دست داشتم ، امروز می گویم که اشتباه بود. بیایید به جهانیان نشان دهیم که مبارزه ما علیه نژاد پرستی برای پیروزی مسیری جز جنگ و نفرت و کینه و انتقام جویی دارد.
برادران ما را کشتند ، خواهران ما را به زندان انداختند... اگر ما هم چنین کنیم چه فرقی با آنها داریم ؟ فراموش نمی کنیم اما می بخشیم...

نلسون ماندلا
رهبر مبارزه با نژادپرستی آفریقای جنوبی
---------------------------------------------------------------------------------
بقره 191 :
با کفار و مشرکین بجنگید و آنانرا به قتل برسانید و هر کجا که آنها را دیدید از شهرهایشان آواره کنید ، همانگونه که آنها شما را از شهرتان آواره کردند.

بقره 193 :
با کافران و کسانی که ایمان نمی آورند جنگ کنید تا فتنه و فساد از روی زمین محو شوند و همه به دین اسلام بیایند.

توبه 29 :
با یهودیان و مسیحیانی که ایمان به الله و روز قیامت نمی آورند و آنچه را که الله و محمد حرام کرده اند بر خود حرام نمی دانند و به دین اسلام نمی گروند ، جنگ و قتال کنید تا آنگاه که مجبور شوند با ذلت به اسلام مالیات دهند.

توبه 5 :
پس از آنکه ماههای حرام گذشت ، آنگاه بی ایمانان را هر کجا که یافتید به قتل برسانید و آنها را دستگیر و محاصره کنید و از هر سو در کمین شان باشید ، اگر از کفر دست برداشتند و نماز خواندند و زکات دادند ، دست از سرشان بردارید که خدا آمرزنده و مهربان است !!!

محمد 4 :
شما مومنان چون با کافران روبرو شدید باید آنها را گردن بزنید تا آنگاه که از خونریزی بسیار دشمن را از پا در آورید و اسیران را محکم به بند بکشید تا بعدا آزاد کنید با فدا گیرید.

انفال 12 و 13 :
همانا من ترس در دل کافران می افکنم تا گردن هایشان را بزنید و همه انگشتانشان را قطع کنید. این کیفر کسانی است که با الله و پیامبرش مخالفت کردند.

احزاب 61 :
این مردم کافر پلید به درگاه حق اند . باید هر کجا یافت شوند آنان را گرفته و به قتل برساندید.

و بسیار آیات دیگر....
------------------------------------------------------------------
آقایان علما شما چرا فقط به سراغ آیات نماز و روزه میروید ؟ چرا فقط همان طرفش را گرفته اید که حرف از رحمت میزند ؟ قرآن آیات قتال هم دارد ، قرآن می گوید بزنید بکشید حبس کنید. قرآن می فرمايد: قاتلوهم حتى لاتكون فتنه ، همه بشر را دعـوت مـى كـند به مقاتله براى رفع فتنه ، يعنى ، جنگ جنگ تا رفع فتنه در عالم. آن مذهبى كه جنگ درش نيست ، ناقص اسـت..

آیه الله خمینی
آذر 1363 - سخنرانی به مناسبت تولد پبامبر اسلام


کمی تامل کنیم و قدری تفکر


هیچ نظری موجود نیست: